Overzicht magazijnbeheer

Wat kun je met magazijnbeheer?
Deze functie is alleen beschikbaar voor betalende klanten: Cloud-Rooms PREMIUM

Deze functie is alleen beschikbaar als "Geavanceerd" is geselecteerd in het menu: Voorkeuren / Gebruikersinterface.

Magazijnbeheer wordt gebruikt om de voorraadniveaus van artikelen te beheren.

Om artikelen aan te maken en te activeren voor magazijnbeheer, opent u de artikelinstellingen:

Instellingen/artikelen

Schakel in de kolom “Magazijnbeheer” de artikelen in die u wilt gebruiken voor magazijnbeheer.

Schakel de optie: "teruggeven" in om artikelen voor retournering te beheren (bijvoorbeeld artikelen die door een extern bedrijf zijn gewassen).

Voer het minimale voorraadniveau in de kolom ‘Minimum’ in. Als het voorraadniveau onder deze waarde komt, stuurt het systeem een ​​waarschuwing.

Om het magazijn zelf te beheren, ga naar Planning/Magazijn:

Planning/magazijn

Daar kunt u het huidige voorraadniveau van een specifiek artikel zien en het voorraadniveau wijzigen, nieuwe leveringen van artikelen invoeren of de retourzending van artikelen registreren.

In het schoonmaakrooster van Cloudrooms kan het schoonmaakpersoneel direct het verbruik van artikelen (bijvoorbeeld minibar of wasgoed) registreren.